Adjektiv: på avigan: ut och in; om ett klädesplagg som vrängts med insidan utåt.
Synonymer: vrängd

Dessutom en ordlek med mitt namn; Anna och sonens; Viggo!

onsdag 16 juni 2010

Bermudas i collegetyg


Sköna bermudas i tunt collegetyg med blommor till Viggo!

Mest nöjd med: Sidfickorna som jag denna gång gjorde på RÄTT sätt enligt mönsterbeskrivningen. :) På jeansbyxorna jag nyligen lagt upp så fattade jag aldrig att det skulle bli en liten "kant" i öppningen, men nu fick jag till det!

Mindre nöjd med: Att mitten på linningen inte ligger vid mittsömmen/den falska gylfen. Jag har gjort någon slags miss där på något vis. Å andra sidan tror jag inte det är något man tänker på eftersom det ju är en snörning som ändå kommer att rynka linningen.

Mönster: Samma som till de korta jeansbyxorna; från senaste Ottobre. Jag skippade dock benfickorna.

Tyg: Traderafynd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar