Adjektiv: på avigan: ut och in; om ett klädesplagg som vrängts med insidan utåt.
Synonymer: vrängd

Dessutom en ordlek med mitt namn; Anna och sonens; Viggo!

onsdag 12 januari 2011

Tygfrossa och en hemlis som inte är hemlig längre

Nu har jag köpt tyger i mängd! Beställde från Kameleont design /mjukatyger.se och Znok Design. Två ganska stora beställningar för att vara mig. Det gick en del pengar, men nu har jag fått båda paketen och det känns helt klart värt det! Tygerna från båda ställena känns fantastiska i kvalitén!!

Här ska sys i mängd! Några smakprov:



Hemlisen då? Jo, i slutet av april, början av maj kommer det tillskott till familjen! Vi ska få en bebis igen. Något som känns helt fantastiskt på många sätt, vi har haft en del hinder på vägen kan man säga. Och jag har ju inte blivit yngre heller. Sen väntar vi tillskott i kusinskaran också. Så det blir några bebisar under 2011. Och därför måste jag ju ha tyger hemma så att jag kan sy till alla småttingar! ;) Och förstås till deras stora syskon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar