Adjektiv: på avigan: ut och in; om ett klädesplagg som vrängts med insidan utåt.
Synonymer: vrängd

Dessutom en ordlek med mitt namn; Anna och sonens; Viggo!

lördag 12 mars 2011

Sommarkänslor?


... eller det kanske räcker med lite vårvärme för att börja med T-shirt?

Mest nöjd med: Färgerna! Brunt och turkost matchar bra!

Mindre nöjd med: Gav mig på att först försöka göra ett färgtryck med mina stämplar och schabloner på framsidan. Men det blev inte bra så mitt i projektet tvättade jag bort detta för hand. På bilden ser jag dock att det syns små spår av trycket fortfarande... Antingen går det väl bort i första tvätten eller också får vi leva med det. Det syns inte lika tydligt i verkligheten tycker jag.

Mönster: jag har modifierat ett Burda-mönster

Tyg: Både trikå och mudd från Kameleont Design

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar