Adjektiv: på avigan: ut och in; om ett klädesplagg som vrängts med insidan utåt.
Synonymer: vrängd

Dessutom en ordlek med mitt namn; Anna och sonens; Viggo!

söndag 6 november 2011

Fleecejacka



En fleecejacka i samma modell som den lila tröjan/jackan nedan. Sonen har en köpt fleecejacka som har använts oerhört mycket! Så himla praktiskt plagg att ta på under jackan som extra lager eller ha enbart den om det är lite varmare.

Mest nöjd med: Skön! Det fina blixtlåset (samma som på den lila) kommer från Bibbi. Behöver du sömnadstillbehör så titta in på hennes sida! Bra priser och OERHÖRT bra service!

Mindre nöjd med: Ja, det är ju det där med blixtlås. Fast jag tycker ändå sömmen blev hyfsad på denna.

Mönster: Ottobre

Tyg: En filt jag köpte billigt på Jysk faktiskt. Nu när jag tänker tillbaka så var jag väldigt, väldigt stor och gravid när jag köpte den! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar